måndag 6 september 2010

Mitt liv

Då mitt bloggande inte varit så effektivt det sista så tänkte jag att börja lite smått igen, för att ge er en snabb överblick vad mitt liv mest bestå av just nu så laddar jag upp några bilder. G



Jag och min blivande stjärna kämpar vidare, med tappskor, fighter och härliga galopprace.



Mammigare för varje dag! Envisa Lova som använder sin röst så hon är alldeles hes.

Syskonkärlek, mycke lek och mycke tjuvnyp




Halvfart sociologi läses mellan varven



Underbara syster med sin fina ponny, kämpar i alla väder.


Har just nu två inneboende Strömmatjejer som har praktik i Alingsås på dagarna och hänger i stallet på kvällarna så jag ser som knappt men just nu hör jag hur de vågar sig på att smaka på min broccolisoppa. Har också varit på löplabbet och införskaffat ett par löparskor för att börja träna inför Göteborgsvarvet 2011. Någon som är sugen att springa med mig?
Detta var allt för idag men hoppas att vara flitigare framöver men jag kan inget lova :-)


2 kommentarer:

  1. den boken läser jag också!

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa lite om er! Läser du sociologi? Vad ska du bli när du blir stor? =D Jag vill också läsa..!
    Jag skulle ju hängt med på Göteborgsvarvet! Vi sprang ju (nästan) FIGY-loppet ett år! Vi kämpade ganska väl iaf..
    Ha det bra! Hälsa!
    Kram Jenny

    SvaraRadera