fredag 16 juli 2010

Godmorgon!
Strax dags att bege sig av mot jobbet, sista dagen för denna veckan, sen blir det 1 veckas ledigt innan det är dags igen. Det har gått jättebra att jobba, vad fort man kommer in i att jobba. Fast jag har haft svårt att motivera mig igen hemma och få något mer gjort. Kan ju delvis bero på herr virus som härjar i in hals men som äntligen börjar ge upp och packa sin väska, tyvärr verkar han bara flytta vidare till min kära syster Hanna.

Ikväll blir det grillning i Björkekärr efter jobbet. Trevligt! Quattro får vila idag så får vi ta nya tag i helgen. Ibland funderar jag på om hon kommer bli en "normal" häst? Det får tiden utvisa, ibland glömmer jag bort att hon bara är tre, kanske är det det som är problemet?!

Nä nu får jag kliva upp ur den sköna sängen! Vi hörs snart igen (hoppas jag)

1 kommentar:

  1. Hur är det med er? Jag saknar er! Speceillt era sprudlande sötnosar till barn.

    Vill du någon gång ha hjälp med din söta häst, hör av dig. Du vet var jag finns. Kramar.

    SvaraRadera