måndag 12 juli 2010

jobba!

Har då jobbat min första dag på 16 månader! Kändes faktiskt rätt bra, lite semester från vardagen. Kommer efter två veckors jobb uppskatta återstående mammaledighet mycket mera!
Imorgon måste jag ställa klockan på mitt inatten, 05.00 för att vara på plats 06.00. På eftermiddagen ska djurhomeopaten sättas på prov och jag hoppas hoppas att hon klarar det. Hoppet är det sista som överger mig :-)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa några sidor i Mons andra bok och i bakgrunden höra 10 lyckliga gubbar skratta på gårdsplanen efter en "garagekväll". Männens syjunta!

Gonatt!
Glömde skriva dagens stora nyhet: min häst har numera skor på fötterna! Imorgon blir det provtur.

1 kommentar:

  1. du glömde ännu viktigare fakta, att det är världensbästa prinskorv som tar hand om dina monster till barn (:

    SvaraRadera