måndag 5 juli 2010

Hööks och middagsgäster

Det mesta av dagen idag gick åt att ge mina barn risifrutti under tiden vi åkte till Hööks och spenderade drygt två timmar där. Äntligen hittade vi en sadel till Lydia och Ferro och en hel del saker till då det var halva reapriset!!! Barnen mina skötte sig bra och var nöjda. Det gick åt 6 risifrutti, tre festis och ett besök på Max men det var det värt.

Hemma igen så tog jag med mig Quattro på en tömkörningspromenad, vi skötte oss bra :-) men det är tur att det är långt kvar tills det är dags för mig att springa Göteborsvarvet.....konditionen är verkligen inget att hänga upp i julgranen (hur det nu skulle gå till)

Ikväll har vi haft finbesök från storstan, skönt med gäster som har med sig både huvudrätt och efterrätt :-) trevligt hade vi och Zelina är äntligen av med sin tratt och kan nu busa med hundkompisar´igen, så hon kommer sova gott inatt och jag med......natt natt

ibland undrar man............hur en del tänker.......och ibland skiter man i det och lever här och nu.....utan att tänka hur andra tänker.....

1 kommentar:

  1. Har det hänt något särskilt? Eftersom du undrar hur en del tänker? :-)

    SvaraRadera