torsdag 1 juli 2010

SOL

Hej kära bloggläsare.
Uppdateringarna det senaste har varit kassa, jag vet. Skyller på ett aktivt liv och underbart väder. Det har blivit sena kvällar och mina juveler sover inte längre bara för att jag äruppe mitt i natten och bloggar :-) Vi har haft fullt schema de senaste två veckorna, med besök, nyhem, besök igen och mycket sol och bad. Ska försöka lägga upp lite bilder imorgon när jag är hemma med min dator igen. Sitter nu hos familjen Tingbratt och är barnvakt då både Emma och Magnus jobbar i kväll. Har suttit och läst Mons Kallentofts-sommardöden. En svensk deckare-vad annars när jag läser bok??

Dagens 2 stora händelser är annars:

1: Jenny har fått en pojk idag! Drygt 4 kilo tung och 53 cm lång

2: Lova reser sig nu upp själv på plan mark, kanske kommer även min lilla Lova snart att kunna gå.

Vet inte hur mycket jag ska skriva ner om vad vi har haft för oss det senaste.
Husvagnstrippen till Nyhem var lyckad, hade inte skadat med en lite större vagn :-) men det gick. Nyhem med barn innebär verkligen barnaktiviteter, det kommer väl en framtid då det finns tud och utrymme för mig att gå på möten, seminarium m.m Jag hade underbar hjälp av Lydia så jag kunde gå på ett kvällsmöte och ett semainarium med Alf B Svensson. Jättebra! Lydia hjälpte även Tindra att komma iväg på aktiviteter när jag och de "små" var i lekparken eller på småbarnsmusik.

När vi landat hemma igen så kom familjen Erik Henström på besök med husvagn, de stannade tor - tis och vi hade några underbara dagar tillsammans med mycket skratt, prat och utflykter. Påmidsomardagen smalade vi massa vuxenpoäng och åkte till Borås djurpark för att göra något som barnen verkligen vill göra. Bilder kommer....

Nä nu är det snart dags för mig att åka hem.....vi hörs förhoppningsvis snart igen! GO NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar