torsdag 10 februari 2011

Tacksamhet! Var idag var jag med mina kära Klintenbergskusiner oich firade nattvard tillsammansmed deras husförsamling. De började samlingen med att ha en tacksamhetsrunda där alla fick nämna vad de var tacksamma för här och nu. Tänk vad härligt det är att tänka på det vi har och som faktiskt är underbart och som ger oss lycka. Vilka matriella ting som jag sklle vilja ha och som i många fall skulle underlätta vardagen skulle ersätta den lycka och tacksamhet jag känner för min man, mina barn, mina vänner, min familj, min församling m.fl. Det finns ett hål och en saknad som jag kommer få bära utan svar resten av livet och det är varför vår efterlängtade och älskade son Arvid inte fick stanna hos oss?!.


Nu är det dags att somna i en lägenhet på Rosengård för att imorgon återigen bli fullproppad av kunskaper om barn och dess utveckling. Gonatt!



Avslutar med lite bilder på exempel vad som är tacksamhet och lycka för mig.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar