fredag 23 april 2010

Blogga, inte blogga, sova?

Tja under tiden jag funderar på om jag ska blogga eller sova så skriver jag några rader. Är trött!! 2 nätter med hosta och feber på Lova vilket inneburit lite sömn, hoppas lilltjejen snart är piggare igen. Men har lite små ångest för att krypa ner under täcket för att snart behöva ta sig upp för att trösta, ge Alvedon, trösta, ge Bricanyl....är mycket lättare att resa sig från en stol än att ta sig upp ur den sköna bädden :-)

Kvällen har tillbringats på Mangiamo med Lena och ett gäng från hälsostudion och Stilla. Proteiner är livets goda om man vill bygga upp en kropp med lite muskler på. Borde kanske börja tänka på det. Måste göra något åt min kondition och styrka om jag ska orka med min underbara Pålle, hund och mina busfrön.

Nu tar batteriet slut och Lydia har snott sladden till sommarrummet så det blev inte mer skrivet idag. Men måste avsluta med dagens sanning: om livet består av för lite bekymmer så skaffar man sig en häst eller varför inte några stycken.

KRAMIZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar