torsdag 22 april 2010

Knall

Barnen sover, mannen är på motormässa, jag är så tröööött men orkar inte gå och lägga mig. I-landsproblem? Så jag ligger i sängen men inte nerbäddad och slötittar på Tv och gosar med det senaste tillskottet här hemma, Knall. Fridas kattunge som har bott i Kvarnabo men nu ska fånga möss i Bergstena. Det är början på något nytt för många.......


Lova har feber idag, hostade hela natten. Hoppas på en bättre natt så vår lilla tjej (som verkligen börjar bli stor) får sova bättre. Tindra ska till tandläkaren imorgon. Usch, John får får snällt följa med så inte Tindra behöver se sin mammas avsky mot denna instans. Börjar sakna min lilla buse till häst. Quattro är inte riktigt så hemsk som man kan tro men hon är otroligt envis och stark i psyket. Är expert på att "nästan" göra som matte vill. Vilket en ringrostig Linda har nöjt sig med, men så ibland visar hon bestämt att det är hon som bestämmer när hon känner för detet Men nu när viruset vägrar försvinna från mina leder så är dte lika bra att någon med höga krav reda på marken får ta sig an min häst som älskar att backa om hon inte får som hon vill. Vet inte riktigt hur länge hon blir kvar, tydligen ingen som vet hur länge skiten ska stanna kvar, men har fått lite piller av Lena som ska påskynda det hela. Nä nu måste jag krypa ner under täcket för att orka med en ecentuell "host natt"

Hm hur ska man göra i natt, ha Knall inne, ute eller ska han få välja själv? Mannen får avgöra när han trillar in här senare i kväll.
GO NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar