fredag 11 mars 2011

Hej hallå bloggen!
Nu är det slut på veckan, nu är det dags för fredagsmys....
Känner på första gången på över två år at det är "riktig" helg. Jobbat tre dagar, varit två dagar i Malmö och haft givande kursdagar och trevliga möten. Så hur inviger jag helgen? Lasttränar hästen, kors i taket hon fixade det, springa 6 km, stoppa i sig en massa taco, nu har visst mannen min somnat så det blir väl så för mig med. frågan är om jag kommer att somna eller om alla tankar kommer att flyga runt som yra hönor i huvudet. Eller så blir det lite läsning i enkätboken......eller inte...kanske en öl till och lite slötittande på Tv:n är lite mer lockande.
Imorgon blir det en tripp till Paddocken på oakhill ranch med Lydia och alla mina kycklingar. (som jag knappt har träffat denna veckan, finns det något mer värmande för ett mamma hjärta än att bli mött av tre solstrålar som säger: MAMMA vi har saknat dig och ger mig sen en bamse kram!


TREVLIG HELG kära bloggläsare.




Ska vi ändå ta oss till oakhill så får vi väl träna lite miljöträning :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar