torsdag 17 mars 2011

Nu går denna dag och nästan veckan mot sitt slut, har haft en jättebra. När framför allt min häst imponerad epå mig genom att sköta sig exemplariskt och jag fick min första riktigt njutbara ridtur på mycket länge!! Tack kära syster för sällskapet. Detta gav mig inspiration för resten av dagen, har lämnta in en reflektion, en rapport och en diskussionsfråga idag. Sprungit nästan 1 mil, haft 2 timmar planering på jobbet sen ätit pizza med mannen min.

Ser framemot en helg där jag hinner träffa mina gulliga och tålamodsprövande tjejer! Skönt att det fungerar så bra för dom på förskolan, nöjda när jag lämnar och nöjda när jag kommer! Känns bra i mammahjärtat.

Gonatt mina bloggläsare!


Livet är som att leva i ett hav, de flesta dagar är lugna med endast små brusningar på havsytan som passerar ganska obemärkt, men en del dagar kommer det större vågor, ibland hinner vi med att välja att låta oss åka med i vågen för att se vad som väntar efteråt eller så hinner vi värja oss och livet fortsätter sin gilla i gång, men så en dag kommer det en stor våg och sköljer över oss innan vi hinner reagera och vi åker en lång resa och kanske till och med blir vi liggande alldeles förvånande och konfunderade över vad som hände, förhoppningsvis i hinner vi resa oss upp och se nästa våg som närmar sig.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar