onsdag 30 mars 2011

Måste ju faktiskt skriva ett sista inlägg innan jag blir 30 år gammal!!! Så nu har jag vandrat livets stig i 3o år förhoppningsvis blivit lite klokare på min resa och har upplevt både uppförsbackar och långa härliga njutningsbara raksträckor :-)men trots detta har jag ingen aning om vad stigen leder mig i framtiden, fast med åren blir man väl lite mer ödmjuk till vad livet bjuder på och svängarna på stigen kan gå mer obemärkt förbi än för 15 år sedan. fast vissa riktningar som stigen leder lämnar spår för resten av livet. Börjar nog känna mig lite gammal....inte 20 längre precis :-)


Men nu ska jag bara njuta av en helg tillsammans med familjen, goda vänner m.m. Så ha de bra nu kära bloggläsare!!

1 kommentar:

  1. Stort grattis!! Hoppas att du får en härlig födelsedag och en trevlig helg!! Kramar Jenny, Henrik och Nils

    SvaraRadera