onsdag 2 juni 2010

Hej alla vänner, hoppas ni njuter lika mycket av solen som jag! Så ljuvligt, kunna vara ute utan vantar m.m. Så nu försöker jag och barnen vara ute så mycket som möjligt på dagarna. Fast vi tog oss faktsikt till ÖF på förmiddagen idag då Mimmi ville åka öppnis och måla. Idag var det lugnt på ÖF och barnen fick för första gången efter nyöppnandet bra med plats att leka på. Jätte skönt tyckte både jag och barnen. Lunch blev det på korpaberget innan vi begav oss till vår underbara trädgård. Barnen somnade å vägen så jag satt och läste Mons- midvinterblot och njöt och förträngde alla måsten.

Helgen i Varberg var lyckad på alla sätt förutom att den gick för fort. Sången nedan får beskriva helgen och sen avslutar jag med lite bilder från helgen. en helg med Arvid i fokus som en del av vår familj. Han kommer alltid att saknas oss även om det är svårt för alla i omgivningen att förstå, så är och förblir han alltid en del av vår familj och jag kommer aldrig att förstå under mitt
liv på jorden varför han inte fick vara kvar hos oss.
















Jag fick låna en ängel
Du log mot mig en sista gång.
Du var så lugn, som om du redan gett dig av,
Du såg på mig att jag var rädd,hur kan man nånsin vara beredd,

Jag fick låna en ängel som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag.
Du togs bort från mig alldeles för tidigt.

Jag fick låna en ängel för en stund.
Du gav mig allt, ett hjärta kan.
Du lever kvar i mig.
Så länge livet ger mig tid, du sa till mig.
Var inte rädd, men säg mig hur.
Kan man nånsin vara beredd.

Jag fick låna en ängel,
som spred sitt ljus i mitt liv,
i varje andetag.Du togs bort från mig alldeles för tidigt.
Jag fick låna en ängel för en stund.
Min ängel.Min ängel.
Jag fick låna en ängelsom spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag.
Du togs bort från mig alldeles för tidigt.
Jag fick låna en ängel.Jag fick låna en ängel



















2 kommentarer:

  1. Vi har det också väldigt bra i solen:-)! Ses vi på ÖF på fredag?

    Ingen av oss förstår varför Arvid togs ifrån er, det är ofattbart, och vi tänker ofta på honom. Han är älskad och saknad! Vad härligt att er helg i VArberg var lyckad! KRAM

    SvaraRadera
  2. Den låten lyssnade jag mycket på precis när vi fick veta...tänker mkt på Arvid då men har svårt att hålla tårarna tillbaka för det väcker känslor, särskilt att tänka på hur ni hade det.
    Kram Andrea

    SvaraRadera