måndag 1 november 2010

Hej hej oj oj vilken dag. Mina härliga barn har idag haft en dipp.....dom har skrikigt stora delar av dagen, retats, bråkat och grinat! Lova har varit trött, tröttare. tröttast så imorgon blir det besök från BVC för en liten koll om det verkar okej eller om man ska åka till VC. Hon har fått svullna körtlar och känns lite allmän t hängig. Vi försökte oss på ÖF idag på förmiddagen vilket resulterad ei att Lova blev alldeles för trött och gnällde sedan resten av dagen, min lilla lilla tjej.

Ikväll blev det iallfall träning för Lena L och jag är nöjd. Quattro skötte sig bra och jag fick många råd, så nu är det bara att jobba vidare och hoppas det fortsätter att gå bra även om jag vet att bakslaget lurar runt hörnet. Hanna var med som sällska och hästskötare, lyxigt. Tror hon tog några kort oxå. Kanske kommer det några imorgon.

Nu ska jag njuta av tystnaden och hoppas på en bättre dag imorgon för mig och barnen. Tack käre Gud att Lova får bli piggare snart!

GONATT

1 kommentar:

  1. Vet inte hur pass duktig du är på datorer men här kan du ladda hem Biology boken

    http://thepiratebay.org/torrent/5209991/Biology_%288th_Edition%29_by_Neil_A._Campbell__Jane_B._Reece

    SvaraRadera