lördag 6 november 2010

Ska snart sova...ska bara...

Har nu suttit ett par timmar i ett tyst hus på Furuhill och skrivit på min sociologitenta och känner nu att slutet finns inom räckhåll, men nu borde jag dock sova om jag och mina skruttungar ska orka med morgondagens schema. Men det är gansk alugnt nu när det "bara" är två. Tindra och John är på GGN. Väntas hem i morgon natt förhoppningsvis ej magsjuka som en av resekompisarna blivit....

Innan jag nu släcker ner och kryper ner i sängen vill jag dela med mig två bilder från dagens minnesstund (annordnad av spädbarnsfonden) där vi många kom tillsammans för att tända ljus och ge en stund till våra änglar!! Älskade Arvid du kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Det tändes ett ljus för varje barn, Arvids ljus brinner här hemma i kväll!!

Minnesgudstjänst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar