tisdag 25 maj 2010

Morgonstund....



"Vänj den unge vid den väg han bör vandra"











Barnen ligger fortfarande och sover (07.10), jag har druckit laffe, kollat nyheterna på nyhetsmorgon och kollat FB så nu är det väl dags att uppdatera bloggen lite. Börjar med de utlovade bildern på Mimmi och fåren. (kameran var gömd under Tindras lakan.......







Vilket väder vi har haft, det har blivit mycket utelek de senaste dagarna. Det har varit svårt att få barnen att klä sig ordentligt så givetvis har näsorna börjat rinna lite nu men det får det vara värt.

Sandlådan är populär!



I Onsdags begav sig jag och Lydia mot Falköping för att kolla till Quattro och även se när Tommy red. Vi stressade lite när vi skulle komma iväg och glömde plånboken. Vi trodde inte vi hade tid att vända. När vi kom fram var det alldeles tomt i stallet. Vi gick till hagen och hälsade på Quattro och väntade lite till, efter 45 min ringde vi, hade han glömt av oss. så vi åkte in mot Falköping och tankade upp för den 100 lappen jag som tur var låg i min ficka. Sen åkte vi tillbaka till stallet och Tommy kom då strax tillbaka, han tog då en liten ridtur och jag fick se Quattro springa runt i korallen i 10 min utan att vända, backa eller busa så det finns hopp!!! PÅ hevägen räckte bensinen till Herrljunga, så då ringde vi Kjellis som var bussig nog att komma med en dunk bensin. När vi väntade så lekte vi lekar och fotade lite i skogen! inga vuxenpoäng precis men vi hade trevligt.













































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar